Uçak kazalarını inceleyeceğimiz yeni simülasyon oyunu: Plane Accident

Fixlenmiş Hile, Genel, Güncel Hile, Hile, İnceleme/Özel İnceleme, Ön İncelemeler, Tam Çözüm/Rehber May 16, 2023 Yorum Yok

White Pig Games tarafından geliştirilen ve Duality Games, HeartBeat Games tarafından yayınlanacak olan simülasyon, uçuş, macera oyunu Plane Accident, Haziran ayı içerisinde çıkış yapmayı bekliyor. Her ay eklenen simülasyon oyunlarına iç olan bu tayyare kazası simülasyonu oyununda farklı bir içerik bizleri bekliyor. Oyun içerisinde tayyare kazaları inceleyeceğimiz ve bu uçakların neden kaza yaptığını ve hangi sebeple düştüğünü bulabileceğimiz bir içerik bizleri bekliyor. Biz de bu Gaye doğrultusunda uçakları inceleyebiliyor, sağa sola dağılan kesimlere göz atabiliyor ve bu uçakların neden kaza yaptığını ve yere çakıldığını ortaya çıkarabiliyoruz.
Oyun içerisinde bir müfettiş olarak yer alıyor ve bu müfettiş olarak yer aldığımız kısımda kaza yapan uçakların bölgesine yanlışsız ilerleyebiliyoruz. İlerlediğimiz kısımlar çoklukla Aleni alanlar alıyor ve bu Aleni alanlarda hem görüntülerin tadını çıkarabiliyor hem de atmosfere şöyle bir nazar atabiliyoruz. Atmosfere bir nazar attıktan sonra ve sağı solu inceliyor ve akabinde kaza alanına hakikat geçiş yapabiliyor ve bu kaza alanında Alışılmış ki uçağın orada olduğunu görebiliyoruz.

Oyunda kazaların nedenlerini bulmamız gerekiyor

Uçaklar farklı hallerde kaza yapabiliyor ve değişik sebeplerle birlikte yere çakılabiliyor. Biz de bu Gaye doğrultusunda bunları araştırmak için yola koyuluyor ve aracımıza atlayarak bu kaza alanına hakikat geçiş yapabiliyoruz. Geçiş yaptıktan sonra ise uçağın yanına geliyor ve uçağı yavaş yavaş incelemeye başlıyoruz. Uçağın hangi kısımlarının parçalandığını, hangi sebeple yere düştüğünü ve daha Çok ayrıntısı ortaya çıkarmak için buralarda Türlü araştırmalar yapabiliyor ve farklı farklı kesimleri da elimize alarak yakından inceleyebiliyoruz.
Oyunda büsbütün bu Gaye doğrultusunda yer alıyor ve uçakların neden kaza yaptığını ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Plane Accident oyununun içeriği büsbütün bundan ibaret ve ekstra bir içerik bizlere aktarılmıyor. Simülasyon oyunlarını siz de biliyorsunuz ki bir Gaye doğrultusunda ortaya çıkıyor ve bu hedefle birlikte bizlere ayrıntılı bir içeriği aktarmayı hedefliyor. Bu oyun içerisinde de ayrıntılı bir tayyare araştırma simülasyonu ve içeriği bizlere aktarılıyor. Biz de bu doğrultuda kesimleri ayrıntılı bir biçimde inceleyebiliyor ve incelediğimiz bu modüllerle birlikte nihayet kaza sebebini ortaya çıkarmaya çalışıyoruz.

Tanıkları sorgulayabiliyoruz

Kazalar elbette hem insan yanılgılarından hem de araç kusurlarından Dolayı ortaya çıkabiliyor ve biz de bu sebepleri açığa çıkarmak için bu imal içerisinde üstte da bahsettiğim üzere müfettiş olarak yer alıyoruz. Müfettiş olarak yer aldığımız oyunda etrafta yalnızca atmosfere bakabileceğimiz Meydan değil öbür yandan ise şahitleri sorgulayabileceğimiz kısımlar yer alıyor. Elbette bu usul kazaları uzaktan gören ve neden Dolayı aşağıya çakıldığını gözlemleyebilen Çeşitli şahitler bulunuyor. Bu şahitlerin yanına giderek Türlü sorular sorabiliyor ve bunların ardından de bu kazanın hangi sebeple gerçekleştiğini ortaya çıkarmaya çalışıyoruz.
Tanıkları sorguladıktan sonra tekrardan Hadise mahaline geçiş yapabiliyor ve Hadise mahallini incelemeye koyuluyor, sağa sola yanlışsız savrulmuş kesimleri elimize alabiliyor, kaza bölgesini düzgünce araştırmaya başlıyor, etrafa dağılan delilleri toplayabiliyor ve tam bir inceleme uzmanı olarak bu üretim içerisinde yer alabiliyoruz. Topladığımız bu ipuçları ve ayrıntılarla birlikte kendimize ilişkin bir Sonuç tablomuz bulunuyor. Bu Sonuç tablosu ile birlikte de uçağın hangi sebeplerle yere çakıldığını öğrenebiliyoruz.

tayyare kazalarını inceleyebildiğimiz ve ayrıntısında ayrıntısına inebildiğimiz bu üretim içerisinde kaza mahaline yanlışsız yol alabiliyor ve çakılan uçakları araştırabiliyoruz. Oyunda kazaların nedenlerini açıklamaya çalışıyor, topladığımız ipuçlarla birlikte kaza raporunu yazıyor ve bu raporla birlikte de bir üst idareye ayrıntılı bilgileri aktarabiliyoruz. Oyunda bir yandan kaza bölgesini incelemeye koyulurken diğer yandan ise kesinlikle kaza alanının güvenliğini sağlamamız gerekiyor. Bu güvenliği sağladıktan sonra araştırmamız ve incelememiz daha kolay oluyor. Münasebetiyle öncelikli olarak bu kaza bölgesinin etrafını Türlü Emniyet şeritleriyle kapatabiliyor ve kaplayabiliyoruz ve böylelikle kaza alanını garanti altına alabiliyoruz.

Kaza alanını fotoğraflayabiliyorsunuz
Oyunda bir yandan kaza alanını incelemeye koyulurken ve kesimleri toplarken öbür yandan ise bu kesimleri kanıtlamak için elimizdeki fotoğraf makinesine davranabiliyoruz. Yani oyun içerisinde kaza mahallindeki modülleri ve kısımları fotoğraflayabiliyor ve bunları evrakımızın içerisine iç edebiliyoruz. Elbette bu fotoğraf içerikleri bizlere bir Delil olarak karşımıza çıkıyor ve kesinlikle fotoğrafların çekilmesi gerekiyor ki kazanın nedenleri resmi olarak evraklara dökülsün. Bu Gaye doğrultusunda kritik kısımların ve modüllerin fotoğrafını çekebilir ve böylelikle dokümanınıza bu fotoğrafları iç edebilirsiniz. Bu da oyundaki ilerlememizi sağlayacak ögelerden bir tanesi.

Oyunda çektiğimiz fotoğraflarla birlikte ben kendi ofisimize gelebiliyor ve bu fotoğrafları ofisimizdeki tabloya asabiliyor, hem de fotoğrafla birlikte incelemeler yapabiliyor ve bu kazana nedenini ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Topladığımız bütün evrakları ofisimizde ki masanın üzerine atabiliyor ve Tekrar ofisimizde yer Meydan tabloları kullanabiliyoruz. Evrakları topladıktan sonra Biricik tek inceleyebiliyor ve bunun içeriklerine göz atabiliyoruz. Böylelikle bütün içerikleri ve ayrıntıları öğrendikten sonra artık kesin bir karar vermemiz gerekiyor.

Genel olarak toparlayacak olursak; Oyunda kaza yapmış uçakları incelememizi sağlayan bir içerik bizleri bekliyor. Ayrıntılı simülasyon ögelerinin yer aldığı bu üretimde her uçağın nasıl kaza yaptığını ve neden yere çakıldığını bulmaya çalışıyor. Bunları bulmak için de kaza bölgesini düzgünce araştırmamız gerekiyor. Kaza bölgesini araştırırken etrafı fotoğraflayabiliyor, kaza alanını garanti altına alabiliyor ve şahitleri sorgulayabiliyoruz. Elbette bu sorgulamalarla birlikte daha Çok ayrıntının sahibi olabiliyor ve böylelikle araştırma konusunda Aka ilerleme katedebiliyoruz.

Oyunda bunun dışında her bir tayyare kesimini Biricik tek araştırabiliyor ve bunları fotoğraflayabiliyoruz. istersek bu kesimleri elimize alabiliyor istersek de fotoğraflayarak kendi panomuza bunları asabiliyoruz. Elbette bütün ipuçlarını kaza alanından topladıktan sonra kendi ofisimize dönüş yapabiliyor ve dönüş yaptığımız esnada da bütün dokümanları masamızın üzerine atabiliyor ve gerektiği kısımda da tekrardan ayrıntılı olarak inceleyebiliyoruz.
Oyunda bütün teknik evrakları tekrardan toplayabiliyor ve Denetim edebiliyoruz. Denetim ettiğimiz esnada da Çeşitli ipuçlarına göz atabiliyor ve bu kapsamda artık son bir karara varmamız gerekiyor. Kazaların nasıl gerçekleştiğini ve neden gerçekleştiğini ortaya çıkarmaya çalıştığımız bu üretimin şu anda Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün haberdar olabilirsiniz.

Bu şekil simülasyon oyunlarından hoşlanıyorsanız bu imale da bir göz atabilirsiniz ve bir Talih verebilirsiniz. Oyun Haziran ayının içerisinde biz oyun severlere sunulacak lakin hangi gün olduğu belirli değil. Steam sayfası üzerinde de Haziran 2023 ibaresi yer alıyor. Münasebetiyle oyunu Haziran ayı içerisinde bekliyoruz. Oyunun ek olarak yalnızca İngilizce lisan dayanağı bulunuyor. Ayrıyeten oyunun oynanış görüntüsüne da aşağıdan izleyebilirsiniz.
Diğer taraftan oyunun şu anda Steam sayfası üzerinden bir demosu bulunuyor. Bu demo sürümünü fiyatsız bir biçimde indirerek oyunun bir kısmını oynayabiliyorsunuz. Bu demo sürümü oyunun belirli etabına kadar sizlere Çeşitli oynanış dinamiklerini sunuyor ve oyunu Temel yapısını aktarıyor. Bu demo sürümü sayesinde oyunu satın alıp almayacağınıza da karar verebilirsiniz.