Mayıs ayının nihayet haftalarında çıkış yapacak PC oyunlarının devamı.
– Shame Legacy (30 Mayıs: hayatta kalma, kaygı, aksiyon, macera)
Fairyship Games, Revenant Games tarafından geliştirilen ve Destructive Creations tarafından yayınlanacak olan hayatta kalma, kaygı, aksiyon, macera oyunu Shame Legacy, 30 Mayıs tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Biricik oyunculu birinci Şahıs hayatta kalma kaygı tecrübesini yaşayacağımız bu üretim içerisinde Aka tehlikeler bizleri bekliyor olacak. Oyun içerisinde farklı farklı Hasım çeşitleri ve dehşet ögeleri bulunacak. Bu Hasım cinslerinden ve müthiş ögelerden sağ çıkmak için de elimizden geleni yapmaya koyulacağız. Oyun içerisinde hem saklılık mekanikleri hem de kaçış mekanikleri yer alacak ve bu iki mekaniği de Daimi olarak kullanmaya başlayacağız.
Oyunda terk edilmiş bir bölgede bulunacak ve bu bölgeden Alışılmış ki sağ çıkmak için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışacağız. Oyunda Yeniden reflekslerimizi Canlı tutmak epeyce Ehemmiyet arz edecek zira karşımıza gelen ve bir anda çıkan fecî düşmanlara karşı süratli bir formda devinim etmemiz gerekecek ve onlardan kısa müddet içerisinde kaçmamız lazım. Münasebetiyle oyunda Daimi olarak diken üstünde olacak ve tüylerimizin diken diken olduğu bir senaryoyu bu oyun içerisinde yaşayabileceğiz.
Elbette hayatta kalma dehşet oyunlarında olmazsa olmaz klasik bulmacalar da yer alacak. Bu bulmacaları hem çözmeye çalışacak hem de bir yandan bu dehşet ögeleri ile yüzleşmeye başlayacağız. Bu bulmacaları ne kadar süratli bir formda çözersek o kadar Fazla kaçma bahtımız olacak ve endişe surlarıyla o derece daha az karşılaşabileceğiz. Oyun içerisinde elbette arka planda bizlere bir hikaye anlatılacak, bu hikaye kapsamında Çeşitli sırları açığa çıkarabilecek ve bu kıssayı nihayetinde sona erdirmeye çalışarak karşılaştığımız şeylerden sağa çıkmaya çalışacağız.
Oyunda arka planda anlatılan kıssaya nazaran bir tarikatçi kasabasında yer alacağız. Bu kasabadan elbette sağ çıkmak için elimizden gelen her şeyi yapmaya koyulacağız. Oyun içerisinde bu tarikat nedeniyle deliren birçok insan bulunacak. Bu beşerler Natürel ki üzerimize yanlışsız istikbal ve biz de bu insanlardan kaçmaya çalışacağız. Olağan ki delirmiş olan bu insanlardan kaçmak için de hem zımnilik hem de kaçış mekaniklerini kullanmamız gerekecek. Oyun içerisinde bir objenin yahut yapının gerisine saklanabilecek, onlardan Irak durabilecek ve onların gitmesini bekleyerek hayatta kalmaya çalışacağız.
Shame Legacy’de Olağan ki bir yandan bu formda fecî şeylerle karşılaşırken öteki yandan ise karşımıza Çeşitli zorluklarda çıkan bulmacaları çözmeye çalışacak. Bu bulmacaları çözmek için etrafla Daimi olarak etkileşime geçebilecek ve etrafı keşfederek bu bulmacaları ortadan kaldırmaya çalışacağız. Bulmacaları çözdükçe yeni bölgelere gerçek ilerleyebilecek ve yavaş yavaş buradan çıkış yolunu bulmaya başlayacağız.
Terk edilmiş kasabada yer aldığımız ve birinci Şahıs kamera nazar açısı ile birlikte ilerlemeye çalıştığımız bu hayatta kalma kaygı oyunu içerisinde Biricik oyunculu bir Bina bizleri bekliyor olacak. Yani oyun içerisinde yanımıza rastgele bir Dost çağıramayacak ve arkadaşlarımızla birlikte koordineli bir halde ilerlemeye koyulamayacağız. Hasebiyle Shame Legacy öteki co-op tarzı hayatta kalma oyunlarından bu mevzuda farklılık gösterecek. Bu oyun içerisinde büsbütün Biricik başımıza olacak, Biricik başımıza ilerlemeye çalışacak ve Biricik başımıza bu kasabadan sağ bir formda çıkmaya iş vereceğiz.
Oyunda karşılaştığımız bulmacalar arka planda bizleri anlatılan ve anlatılmaya çalışılan öykünün aslında bir kesimi olacak. Münasebetiyle bu bulmacalar öyküler ve gidişatla birlikte kontaklı bir formda karşımıza çıkacak. Oyun içerisinde Türlü mekanikler kullanarak ve keşif ögelerini gün yüzüne çıkararak ilerlemeye başlayacak ve ne kadar Fazla keşif yaparsak o kadar Fazla bulmaca üzerine ağırlaşabilecek ve bu bulmacaları kolay bir biçimde çözmeye başlayacağız. Oyunda Olağan ki anne temamız bulmaca olacak ve bu bulmacaları çözdükçe yeni kısımlara ulaşabilecek ve farklı bölgeye giderek o bölgedeki bulmacaları da Yine çözmeye başlayacağız.
Oyun içerisinde bir av ve avcı teması işlenecek. Avcı burada da yer Meydan dehşetli düşmanlar olacak av ise biz olacağız. Münasebetiyle oyunda gizlice devinim etmemiz gerekecek ve bu sayede düşmanlardan Irak durmaya başlayacak ve gizli bir halde ilerlemeye koyulacağız. Oyunda Tekrar Türlü saklanma alanları bulunacak ve bu saklanma alanlarında gizli bir formda durabilecek ve karşımıza çıkan düşmanlara karşı bu gizlenme yerleri epey Ehemmiyet arz edecek. Şayet bir Hasım peşimizden koşuyorsa derhal bir gizlenme bölgesi bulmaya başlayacak ve bu gizlenme kısmına geçiş yaparak onlardan kurtulabileceğiz. Gizlendiğimiz Vakit bir süre düşmanlar bizi arayacak lakin bir müddet sonra Hasım o bölgeden uzaklaşmaya koyulacak. İşte o anda biz de gizlendiğimiz yerden çıkış yapabileceğiz. Böylelikle kaldığımız yerden devam edebileceğiz.
Bu oyun içerisinde en Değerli şey aslında panik yapmamak. Münasebetiyle oyun içerisinde ne kadar Fazla paniklersek o kadar Fazla yapacağımız şeyi karıştırabilecek ve çıkmaz sokaklara gerçek geçiş yapabileceğiz. Oyunda Daimi olarak yerleri ezberlemeye çalışacak, hangi yerde hangi gizlenme bölgelerinin olduğunu öğrenmeye başlayacak ve bu bölgeleri öğrendikçe karşılaştığımız düşmanlardan kolay bir formda kaçabileceğiz ve saklanabileceğiz. Oyunda Yine etraftan Çeşitli kaynaklar toplayacak ve çeşitte kaynaklarla birlikte etkileşime geçebileceğiz. Bu kaynaklar oyun içerisinde epeyce Ehemmiyet arz edecek ve Yine hayatta kalmanın temelleri aslında bu ögeler diyebiliriz.
Bu kaynakları yanlışsız bir formda kullanmak büsbütün bizim işimiz olacak. Şayet kaynakları rastgele ve yanlış vakitte harcarsak bu da bizim aleyhimize olan bir sonuçla karşılaşmamıza Sebep olacak. Oyun içerisinde kaynakları gerçek ve vaktinde harcamaya çalışacak hem bulmacaları çözerken hem de düşmanlardan kaçarken bu kaynakları kullanmaya başlayacağız. Münasebetiyle etrafı Daimi olarak araştırmak, etraftan bir şeyler bulmak ve bu kaynakları elimizde tutmak epeyce Ehemmiyet arz edecek.
Oyun içerisinde elbette karakterimizin bir gerilim ve korkma durumu bulunacak. Bu gerilimi ve korkma durumuna hayli stabil bir formda tutmaya çalışacağız. Şayet karakterimiz çok derecede gerilime ve dehşete Mağlup düşerse bu da Olağan ki karakterimizin açığa çıkmasına ve ölmesine Sebep olacak. Hasebiyle oyun içerisinde hem karakterimizi hem de kendimizi Denetim etmemiz gerekecek ve oyunda panik yapmamamız epeyce Ehemmiyet arz edecek.
Tek oyunculu birinci Şahıs hayatta kalma endişe oyunu içerisinde bol bol kaygı sekansları ile karşılaşacak ve bizi Daimi olarak bir şeylerin kovaladığını görebileceğiz. Oyun içerisinde bu kovalama sekansları Alışılmış ki epey gergin bir atmosferi bizlere aktaracak. Münasebetiyle bu kovalama esnasında kovalanan biz olduğumuz için gerimizde Daimi olarak bir nefesin cildimize değdiğini hissedebilecek ve bu anlarda da panik yapmamamız Fazla Değerli olacak.
30 Mayıs tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanan bu üretim Türkçe lisan takviyesine sahip olarak oyunculara sunulacak. Oyunun şu anda Steam sayfası Aleni durumda ve isterseniz Steam sayfası üzerinden İstek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün mail adresinize bir bildirim alabilirsiniz. Kaygı oyunu severler bu oyuna bir göz atabilir ve bir Talih verebilir.
– Everdream Valley (30 Mayıs: çiftçilik, keşif, simülasyon)
Mooneaters tarafından geliştirilen ve Untold Tales, VARSAV Game Studios tarafından yayınlanacak olan çiftçilik, keşif, simülasyon oyunu Everdream Valley, 30 Mayıs tarihinde geliyor. Renkli grafik tarzına sahip bu simülasyon oyunu içerisinde istediğimiz bir çiftliği elde edebiliyor ve bu çiftliği dilediğimiz üzere geliştirebiliyoruz. Hem canlı bir atmosferin hem de canlı bir ortamın bulunduğu bu üretim içerisinde rahatlatıcı ve eğlenceli bir tecrübe bizleri bekliyor. Oyunda dilediğimiz üzere kendi çiftliğimizi oluşturabiliyor, bu çiftliği istediğimiz üzere şekillendirebiliyor ve dilediğimiz üzere bu çiftliği genişletebiliyoruz. Oyun içerisinde ayrıntılı çiftçilik simülasyon ögeleri bizlere aktarılmaya bekliyor.
Bu çiftçilik simülasyon oyunu içerisine bir karakteri Denetim ediyor ve bu karakterle birlikte etrafı araştırmaya koyuluyor, etraftan Çeşitli kaynaklar toplayabilir ve karşımıza çıkan ağaçları ve kısımları kesebiliyoruz. Oyun içerisinde Tekrar etrafı keşfederek Türlü canlılar keşfedebiliyor, bu keşifle birlikte yeni ayrıntıların kilidini de açabiliyoruz. Hem tabiat ile İç içe hem de rahatlatıcı bir tecrübenin yer aldığı bu imal içerisinde farklı farklı işleri de oyun içerisinde elde edebiliyor ve yapabiliyoruz. Oyunda yalnızca çiftliğimizle ilgilenmiyor bunun yanı Dizi balıkçılık yapabiliyor, farklı bölgeleri yanlışsız geçiş yapabiliyor ve oradaki karakterlerle etkileşime geçebiliyoruz. Bu dünyada yer Meydan karakterlerden Çeşitli araçlar ve gereçler alabiliyor, alışverişler yapabiliyor ve daha fazlasını bu oyun içerisinde gerçekleştirebiliyoruz.
Hem yırtıcı tabiata ilerleyebildiğimiz ve bu doğayı keşfedebildiğimiz hem de Türlü maceralara atıldığımız bu üretim içerisinde bir çiftlik merkezi kurmayı hedefliyoruz. Oyun içerisinde bu çiftliği istediğimiz üzere genişletebiliyor ve dilediğimiz üzere dekore edebiliyoruz. Oyunda sıfırdan başlayarak yeni bir çiftliğin büyümesini sağlayabiliyoruz. Oyun içerisinde Tekrar çiftliğimizin etrafına çitler yapabiliyor, Doğal ki bu çitleri yapmak için de etraftaki ağaçları kesebiliyor ve Kesin sürecini yapmak için elimize baltayı almamız ve karakteri Denetim etmemiz gerekiyor. Her bir işi oyun içerisinde Biricik tek biz yapıyoruz ve münasebetiyle oyun içerisinde uzunca vakitler geçirebilecek bir Bina bizlere aktarılıyor.
Oyunda elbette diğer taraftan farklı karakterler de yer alıyor ve bu karakterlerle etkileşime geçerek onların Türlü vazifelerini yapabiliyor ve isteklerini yerine getirebiliyoruz. Her bir karakterle ortamızda Türlü bağlar bulunuyor ve kurduğumuz sıkı bağlarla birlikte o derece yeterli mükafatların ve içeriklerin sahibi olabiliyoruz. Her bir karakterle etkileşime geçebiliyor ve onlarla konuşabiliyoruz. Hasebiyle oyun içerisinde farklı farklı karakterler yer alıyor ve onlarla birlikte konuşarak da Türlü içeriklerin kilidini açabiliyoruz.
Oyun içerisinde bir çiftlik inşa etmenin yanı Dizi çiftlik meskeni de kurmanın hayalini yaşıyor olacağız. Bir yandan çiftliğimizi genişletirken Natürel ki bir yandan da kalacak yer ayarlamamız gerekiyor. Münasebetiyle oyun içerisinde bir çiftlik meskenimiz de bulunuyor, bu çiftlik konutunu geliştirmek, çiftlik meskenine onarmak ve daha fazlasını yapmak için oyun içerisinde Türlü kaynaklar toplanmamız lazım. bütün bunları yapmak için de hem etrafı keşfetmek hem elimize hakikat araç ve gereçleri almak hem de etrafla etkileşime geçmek kural. Münasebetiyle oyun içerisinde bütün ögeleri yerine getirmek için Türlü misyonları yapmak, yırtıcı tabiata atılmak ve her türlü kaynağı toplamamız lazım. Topladığımız bu kaynaklarla birlikte kendi Ççftlik konutumuzu ve çiftliğimizi kurabiliyor, bu sayede burayı bir merkez haline getirebiliyoruz.
Bu çiftçilik simülasyonu içerisinde bizlere Aleni bir dünya sunuluyor. Bu Aleni dünya içerisinde istediğimiz bölgelere ve yerlere yanlışsız ilerleyebiliyor ve bu bölgeleri ve yerleri keşfedebiliyoruz. Oyunda Tekrar her bölgenin kendine ilişkin yapısı ve teması bulunuyor. Hasebiyle Aleni bu dünyada farklı farklı bölgeler ve İlgi cazibeli kısımlar bizlere aktarılıyor. Oyunda hem kendi çiftliğimizi genişletmek hem de burayı bir merkez haline getirmek için bu Aleni dünyayı keşfedebiliyor, etraftan yeni kaynakların kilidini açabiliyor ve bu kaynakları toplayabiliyor ve kendi merkezimize hakikat götürebiliyoruz.
Oyunda kendi çiftliğimizi oluştururken elbette diğer canlıların da etrafta gezindiğini görebiliyoruz. Hasebiyle oyun içerisinde yaşayan bir dünya bizlere aktarılıyor. O yüzden bir yandan ekinlerimizi ve hasatlarımızı korurken diğer yandan ise kendimize Türlü hayvanlar alabiliyor ve Aka bir çiftliğin kapısını aralayabiliyoruz. Oyunda ineğinden köpeğine birçok hayvan tipi bulunuyor. Bunları bir ortaya getirerek canlı bir merkez kurabiliyoruz. Oyunda Olağan ki bu hayvanlarla Biricik tek ilgilenebiliyor ve bu hayvanlarla birlikte de farklı bölgelere gerçek geçiş yapabiliyoruz. Oyun içerisinde üstte da bahsettiğim üzere köpeklerden ineklere koyunlardan atlara kadar birçok hayvan yer alıyor.
Everdream Valley içerisinde yer Meydan birçok hayvanı binek olarak kullanabiliyor, onların üzerlerine binebiliyor ve farklı bölgelere gerçek gitmek için seyahat aracı olarak kullanabiliyoruz. Hasebiyle oyunda bu şekil mekanikler de yer alıyor ve çok hoş bir ekleme olarak karşımıza çıkıyor. Oyunda Aleni dünyayı keşfetmek için elbette koşmak yetmiyor, bu üslup binek hayvanlarını kullanmak bizlere daha süratli bir seyahatin tecrübesini aktarıyor. Münasebetiyle bu binek hayvanları kullanarak etrafı gezebiliyor, yeni bölgeleri keşfedebiliyor ve İlgi cazip alanları görebiliyoruz.
Oyun içerisinde üstte da bahsettiğim üzere birçok hayvan yer alıyor ve her hayvanın aslında kendine ilişkin özelliği bulunuyor. Bunun yanı Dizi bu hayvanların çiftliğe olan tesiri de değişkenlik gösterebiliyor. Her bir hayvanın kuracağımız ve kurduğumuz çiftliğe tesirinin farklı hallerde olduğunu görebiliyor, bu hayvanları da kendi çiftliğimizde tutmayı isteyebiliyoruz. Hasebiyle oyun içerisinde bu şekil ayrıntılı kısımlar da yer alıyor diyebilirim. mesela o oyun içerisinde farklı farklı köpekler ortasından seçim yaparak bu köpekleri çiftliğimize iç edebilir, bu köpeklerin kendi hayvanlarımızı muhafazasına müsaade edebilir ve bu hayvanlar ile birlikte kendimize korunaklı bir Meydan oluşturabiliriz.
Oyunda geliştirici takımın belirttiğine nazaran 13 farklı köpek çeşidi bulunuyor. Bu köpek çeşitlerinin ortasından istediğimizi seçebiliyor ve dilediğimizi de Alışılmış ki çiftliğimize iç edebiliyoruz. Yine bu hayvanları farklı alanlarda kullanabiliyor ve bu hayvanların iz sürme yeteneğini, hazine ortaya çıkarma maharetini ve daha fazlasını kullanabiliyoruz. Münasebetiyle oyun içerisinde yer Meydan hayvanların kendine has marifetleri ve yetenekleri kullanıyor. Bu yeteneklerden yararlanmak için de Alışılmış ki onları elde edebiliyor ve kendi çiftliğimizde besleyebiliyoruz. Onlarla ne kadar Fazla ilgilenirsek o kadar Fazla bizlere faydası olabiliyor.
Arkamıza yaslanarak oynayabileceğimiz ve rahatlatıcı bir tecrübenin bizlere aktarılacağı bu çiftçilik simülasyonu içerisinde hoş bir tecrübe bizleri bekliyor olacak. Oyun içerisinde bir karakteri Denetim edecek ve bu karakterle birlikte kendi çiftliğimizi yani merkezimizi kurmaya çalışacağız. Oyun 30 Mayıs tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.
Oyunun şu anda Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün mail adresimize bir bildirim alabilirsiniz.
Öte yandan oyun Tekrar Steam sayfası üzerinde ön siparişlere Aleni durumda. Şu anda yüzde 20 indirimle birlikte satışta. Münasebetiyle oyunu şu Lahza için 188,00 TL’den satın alabilirsiniz.
Öte yandan oyun Tekrar Steam sayfası üzerinde ön siparişlere Aleni durumda. Şu anda yüzde 20 indirimle birlikte satışta. Münasebetiyle oyunu şu Lahza için 188,00 TL’den satın alabilirsiniz.
– Poly Bridge 3 (30 Mayıs: bulmaca, simülasyon, macera)
Dry Cactus tarafından geliştirilen ve birebir takım tarafından yayınlanacak olan bulmaca, simülasyon, macera oyunu Poly Bridge 3, 30 Mayıs tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Fizik tabanlı bu bulmaca simülasyon oyunu aslında bir seri olarak karşımıza çıkıyor. Serinin üçüncü oyunu artık biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor ve bu yeni oyunla birlikte daha farklı bulmaca çeşitlerinin, daha farklı bölgelerin ve daha Çok içeriğin bizlere aktarılmasını bekliyoruz. Oyun içerisinde fizik tabanlı bir bulmaca sistemi yer alıyor ve bu bulmaca sistemi ile birlikte araçları bir yerden bir yere gerçek geçirmeye çalışıyoruz. Yani oyun içerisinde Daimi olarak kendimizi Türlü köprüler ve yapılar kurarken bulabiliyor ve bu yapıları da sağlam bir yere oturmamız gerekiyor. Oyunun Temel hedefi esasen bundan ibaret.
Oyunda Alışılmış ki fizik tabanlı bir yapının olması nedeniyle Daimi olarak kendimizi sağlam yapılar yapmaya şartlayacağız. Hasebiyle oyunda köprü yaparken ve köprünün dinamiklerini çözmeye çalışırken her bir ayrıntısı aslında es geçmememiz gerekecek. Oyunda bir aracı farklı bir bölgeye hakikat geçirmek için Fazla ince ayrıntılar ortasında boğulabilecek ve bu ince ayrıntıları aşmak için de oyunda Daimi olarak denemeler yapabileceğiz. Natürel ki oyunda bir köprü inşa ettikten sonra onu deneyebilecek, test edebilecek ve köprünün sağlamlığından emin olduğumuz Vakit da Olağan ki kısmı geçmek için play tuşuna basabileceğiz.
Oyunda farklı farklı bölgeler ve kısımlar bulunacak. Bu bölgelere ve kısımlara geçiş yaparak yeni köprüler yapmaya çalışacak ve elimizdeki sonlu kaynaklarla birlikte bu köprüyü aslında tamamlamaya başlayacağız. Oyunda Natürel ki sınırsız kaynak ne yazık ki bulunmayacak. Hasebiyle elimizdeki kaynaklarla birlikte gerçek bir formda yanlışsız kısımlarda kullanmaya başlayacak ve köprüyü inşa etmeye koyulacağız. Oyunda farklı farklı kısımlar bulunacak ve her kısmın aslında kendine mahsus zorlukları ve yapısı bulunacak. mesela bir bölge iki katlı bir köprüyü inşa etmemizi gerektirecek öbür bölge ise yalnızca düz bir köprüyü inşa etmemizi isteyecek. Hasebiyle her kısım ve bölgenin kendine ilişkin gereklilikleri ve zorlukları yer alacak.
Fizik tabanlı bu bulmaca oyunu içerisinde açılıp kapanabilen köprüler, üstlere hakikat yükselebilen ve istediğimiz biçime bürünebilen köprüler ve daha farklı içerikler yer alacak. Oyunda Yeniden asma köprüler bunun yanı Dizi Fazla katlı köprüler ve düz köprüler olmak üzere farklı farklı köprü çeşitleri de bizlere aktarılacak. Oyunda dilediğimiz üzere bu köprüleri kullanabilecek ve her kısımda aslında bu köprüleri kullanarak gerçek bir biçimde gerçek mimari ile birlikte bunları inşa etmeye koyulacağız. Oyunda Alışılmış ki her bir ayrıntıyla farklı ayrı ilgilenebilecek, bu ayrıntıları test edebilecek ve hakikat bir şey yaptığımızdan emin olduktan sonra bir sonraki kısma geçiş yapmaya hak kazanabileceğiz.
Oyun içerisinde geliştirici takımın belirttiğine nazaran yüzden Çok farklı kısım bulunacak. Bu kısımların her birinin kendine ilişkin yapısı ve içerikleri yer alacak. Bu kısımları geçtikçe zorluğun düzeyi daha da artış gösterecek ve oyunda şunu rahatlıkla söyleyebiliriz ki kolaydan zora hakikat bir oyun içeriği bizleri bekliyor olacak. Hasebiyle oyunda birinci başlarda kolay bir halde köprüleri inşa edebilecek ve yeni kısımlara hakikat geçiş yapabileceğiz. Doğal ki bu durum alışma evresi olarak karşımıza çıkacak daha sonraki süreçte ise oyunun ortalarında ve ilerleyen kısımlarında ise biraz daha Baş yormaya başlayacak ve artık daha farklı köprü tipleri ile birlikte karşılaşacak, bunun yanı Dizi bu kısımlarda biraz daha kuvvetli bir tecrübe bizlere aktarılacak.
Oyunda Yeniden Aleni bir dünya senaryosu bizlere aktarılacak. Münasebetiyle Aleni dünya içeriğini istediğimiz üzere keşfedebilecek, burada Çeşitli köprüler kurabilecek ve her bir köprü tipini buralarda deneyimleyebileceğiz. Oyunda Yine farklı farklı araç çeşitleri bulunacak ve bu araç tiplerinin her birini kendine ilişkin yapısı ve tartısı bulunacak. Şayet zayıf bir köprü inşa edersek karşımıza çıkan araç da ağırsa bu araç köprüyü yıkabilecek ve aracın aşağı düştüğünü görebileceğiz. Böylelikle köprü inşa etmede başarısız olacağız. Haliyle bu türlü olunca biz de sağlam köpürürler inşa etmek durumunda kalacak ve ona nazaran de Türlü atakları yapmaya koyulacağız.
Serinin öteki oyunlarından daha Çok içeriği ve ayrıntısı bizlere aktarmayı planlayan bu bulmaca simülasyon oyunu içerisinde Doğal ki farklı farklı modlar da yer alacak. Bu modlar içerisinde olağan senaryo modu bulunuyor. Senaryo modu çerisinde üstte da bahsettiğim üzere kolaydan zora hakikat kısımları geçebiliyor ve yeni kısımlara gerçek adım atmak için Türlü köprüler inşa edebiliyoruz. Köprü çeşitliliği de oyunun ortalarına yanlışsız artış gösteriyor ve her kısımda aslında yapmamız gerekenler bizlere kısa da olsa anlatılıyor. Senaryo modu bu biçimde ilerliyor ve kısımları geçerek de bu senaryoyu tamamlamaya başlıyoruz.
Diğer yandan oyunun Sandbox modu yer alıyor. Bu mod içerisinde hiçbir kısıtlama yer almıyor ve oyundaki bütün içeriği ve kaynakları bu mod içerisinde tüketebiliyoruz. Münasebetiyle oyunda sınırsız bir formda köprüler inşa edebiliyor, köprülerin her bir çeşidine bu bölgeye gerçek aktarabiliyor, kurabiliyor ve daha fazlasını bu mod içerisinde deneyimleyebiliyoruz. Yani oyunda bizlere sunulması gereken ne varsa bu mod içerisinde deneyimleyebiliyor ve bütün oyun içeriğini burada tüketebiliyoruz.
Oyunda öte yandan Tertip tasarlama araçları yer alıyor. Bu Tertip tasarlama aracı ile birlikte kendi kısmımızı ve dizaynımızı yapabiliyor ve bunları öbür oyunculara yani topluluğa yanlışsız sunabiliyoruz. Aklımızdaki tasarımı oyuna uyarlayabildiğimiz bu araçlarla birlikte istediğimiz biçimde köprüler inşa etmek durumunda kalabiliyor ve Çeşitli araçları da bu kısma gerçek iç edebiliyoruz. Hasebiyle istediğimiz halde bir kısmı inşa edebiliyor, nasıl bir zorlukta olmasını istiyorsak ona nazaran bu kısımları ayarlayabiliyor ve istediğimiz ayrıntısı kendi kısmımıza adapte edebiliyoruz. Bu araçla birlikte kendi fikirlerimizi oyuna iç edebiliyoruz.
Diğer oyunculara Saha okuyabileceğimiz bu yapının içerisinde elbette modlama takviyesi de yer alıyor. Atölyede bulunan topluluklar tarafından oluşturulan içerikleri de bu oyun içerisinde deneyimleyebiliyor ve istediğimiz halde bu oyundan randıman alabiliyoruz. Hasebiyle oyun içerisinde bizlere aktarılacak olan Çeşitli skor tabloları bulunuyor ve en Fazla skoru elde eden tablolarda üst sıralara yerleşebiliyor. Oyunda bu türlü bir Bina olduğundan Dolayı toplulukla birlikte aslında bir yarış içerisinde kendimizi bulabiliyor ve bu yarıştan da galiba ayrılmak için en yeterli köprüyü bizim inşa etmemiz gerekiyor.
Serinin yeni oyunuyla birlikte daha Çok içeriğin bizlere sunulması planlanan bu imal içerisinde ayrıntılı ve fizik tabanlı bir bulmaca tecrübesi bizlere aktarılmak isteniyor. Siz de bu üslup bulmaca oyunlardan hoşlanıyorsanız ve boş vakitlerinizi kafayı yorarak geçirmek istiyorsanız bu oyuna bir göz atabilir ve bir Talih verebilirsiniz. Zati serinin diğer oyunlarını oynadıysanız bu oyunun nasıl bir yapıya sahip olduğunu bilirsiniz ve yeni içerikleri de bu oyunda deneyimleme fırsatı elde edebilirsiniz.
– Candle Knight (31 Mayıs: platform, aksiyon, macera)
Dracma Studios tarafından geliştirilen ve tıpkı takım tarafından yayınlanacak olan platform, aksiyon, macera oyunu Candle Knight, 31 Mayıs tarihinde geliyor. Yandan görünümlü bu aksiyon platform oyunu içerisinde farklı farklı bölgelere hakikat adım atabilecek, bu bölgeleri keşfedebilecek ve bu bölgelerde karşımıza çıkan düşmanları kendi marifetlerimiz ve yeteneklerimizle alt edebileceğiz. Oyun içerisinde farklı farklı Hasım çeşitleri ve farklı bölgeler bulunacak. Her bölgenin kendine ilişkin düşmanları, yapısı ve teması bizlere aktarılacak. Hasebiyle oyun içerisinde geniş bir macera bizleri bekliyor olacak.
Oyunda Natürel ki isminden da anlaşılacağı üzere ışıkların hiç sönmemesi gerektiği bir ortamda yer alacağız. Oyunda bir mum şövalyesi olarak bulunacak ve bu şövalye ile birlikte ışığın altında ilerlemeye koyulacağız. Oyunda Yine farklı dinamikler ve mekanikler yer alacak. Bu mekaniklerle birlikte oyunda aksiyona dalış gerçekleştirebileceğiz, düşmanları sersemletebileceğiz ve düşmanları arttan gafil avlayabileceğiz
Oyun içerisinde elbette bir şövalyeyi Denetim edebilecek, bu şövalye ile birlikte sağı solu keşfedebilecek ve karşımıza çıkan düşmanları alt edebileceğiz. Oyunda isminden anlaşılacağı üzere bir mum şövalyesi olarak yer alacak, mum şövalyesi ile birlikte adım attığımız bu yapıda alevleri kendi lehimize kullanabilecek ve karşımıza çıkan düşmanları kendi karanlıklarında boğabileceğiz. Oyun içerisinde Daimi olarak kendimizi ışığın altında tutmamız gerekecek, Şayet karanlıklara gerçek ilerlersek bu bizim için Kötü bir nihayet demek olacak. Hasebiyle oyun içerisinde Daimi olarak kendimizi ışığın altında bulabilecek ve Daimi olarak alevler ortasında yer edinebileceğiz.
Candle Knight içerisinde geniş ve Aka bir kale bulunacak. Bu kaleyi istediğimiz üzere keşfedebilecek, her bir sur üzerine çıkabilecek ve bu kale içerisinde yer Meydan odalara geçiş yapabileceğiz. Oyunda farklı farklı ve Çeşitli Hasım çeşitleri karşımıza çıkacak, bu düşmanları alt etmek için de aksiyona geçiş yapabileceğiz. Oyun içerisinde yandan görünümlü ve Aralık Dizi da izometrik bir kamera nazar açısı bizlere aktarılacak. Bu kamera nazar açıları bulunduğumuz ortama ve bölgeye nazaran değişkenlik gösterecek. Hasebiyle kamera geçişleri oyun içerisinde hoş bir halde karşımıza çıkacak diyebiliriz.
Zorlu platform ögelerinin da yer aldığı bu üretim içerisinde elbette aksiyon sistemi de ön plana çıkacak. Oyunda bir yandan şiddetli platform ögelerini ve tuzakları aşmaya çalışırken öteki yandan ise Çeşitli bulmacaları çözmeye çalışacağız. Oyunda Doğal ki bu üslup oyun içi içerikler bizlere aktarılacak ve oyunda bu içerikleri çözümlemeye ve deneyimlemeye başlayacağız. Oyunda Yine bir yandan Çeşitli tuzakları aşmaya çalışırken öbür yandan ise bu ortamların bizlere sunduğu bulmacayı aşmaya başlayacağız.
Farklı farklı oyun mekaniklerinin yer aldığı bu oyunda elbette birinci başta Temel mekaniklerle birlikte ilerleyecek ve oyunun ilerleyen kısımlarında ise yeni mekanikler ve dinamikler bizlere sunulacak. Oyun içerisinde farklı platform zorlukları bizleri bekliyor olacak ve platform zorlukları ilerleyen kısımları daha da güçlü bir halde karşımıza çıkacak. Hasebiyle oyun içerisinde kolaydan zora hakikat bir zorluk isteminin yer aldığını söyleyebiliriz. Oyunda öbür taraftan bu güçlü platform ögelerini aşmaya çalışırken diğer yandan ise bizlere sunulan bulmacaları çözebileceğiz, bu bulmacalar da Tekrar üstte bahsettiğim üzere kolaydan zora yanlışsız bir seviyeyi bünyesinde barındıracak ve bizlere aktarılacak. Bu platform zorluklarının ve bulmacaların Temel öğrendikten sonra elbette ilerleyen kısımları da basitçe çözebileceğiz ve aşabileceğiz.
Ateşin Temel olduğu bu imal içerisinde karanlığa yanlışsız geçiş yapabilecek ve karanlıkla birlikte gayret etmeye koyulacağız. Oyun içerisinde kendimizi Daimi olarak ışığın altında bulmaya çalışacak ve Şayet karanlıklara gerçek ilerlersek bu bizim sonumuzun geldiği manasını taşıyacak. Oyunda sadece düşmanlarla savaşmayacak bir yandan da karanlıkla birlikte gayret etmeye koyulacağız. Hasebiyle yanımızda Daimi olarak bir Alaz kırıntısı taşıyabilecek, meşalelerin altında gayret edebilecek ve daha fazlasını bu oyun içerisinde gerçekleştirebileceğiz.
Oyunda keşfedebileceğimiz farklı alanlar ve yetenekler bulunacak. Her bir bölgeye adım atarak bu bölgenin keşfini tamamlayabileceğiz. Bölgeleri keşfettikçe ve yeni bölgelere adım attıkça farklı zorluklarla birlikte karşılaşabilecek ve burada Türlü bulmacaların bizlere sunulduğunu görebileceğiz. Oyun içerisinde farklı farklı dinamiklerle birlikte bizlere farklı zorlukta Çeşitli bulmacalar aktarılacak. Bu bulmacalar elbette farklı oyun dinamiklerini bünyesinde barındıracak. mesela bir yerde bir tablo içerisinde kameranın sağa sola gerçek devinim ettiğini görebilecek, bütün platformların yer değiştiğini deneyimleyebilecek ve bu platform zorluğunu ve bulmacayı aşmaya çalışacağız. Oyunda Fazla farklı içeriklerle birlikte bizlere bulmacalar ve platform zorluklarının sunulacağını rahatlıkla söyleyebiliriz.
Oyunda Yeniden üstte da bahsettiğim üzere karakterimizin Çeşitli yetenekleri bulunacak. Bu yeteneklerin kilidini açmak için elbette oyun içerisinde birazcık ilerlememiz gerekecek. Oyunda farklı düşmanlarla yüzleşebilecek ve bu düşmanları alt ettikçe ve yeni bölgeleri ilerledikçe yeni yeteneklerin kilidini açmaya başlayacağız. Oyunda yeni yeteneklerle birlikte içimizdeki alevi daha da harlayabilecek ve böylelikle bir mum savaşçısı olarak kendimizi daha da kuvvetli hissedebileceğiz. Alevlerin asla sönmemesi gerektiği bir dünyada yer aldığımız üretimde alt edilmesi gereken farklı farklı düşmanlar ve zorluklar yer alacak. Onları aşmak için de Olağan ki oyun içerisinde vakit geçirmemiz gerekecek.
Oyunda üstte da bahsettiğim üzere her bölgenin kendine ilişkin düşmanları yer alacak. Bu düşmanlar ortasında uçan ruhlar, farklı görünümlere sahip yaratıklar ve daha fazlası bizlere aktarılacak. Bu düşmanları alt etmek için elbette farklı farklı aksiyon hareketleri gerçekleştirmemiz gerekecek. Münasebetiyle onları alt etmenin yolları her biri için farklılık gösterecek. Öncelikle bir düşmanın nasıl devinim ettiğini, hangi özelliklere sahip olduğunu ve nasıl bir hamle durumunun bulunduğunu öğrenmemiz gerekecek. Akabinde bu konumlara nazaran kendi stratejimizi ve planımızı oluşturmaya başlayacağız. Münasebetiyle oyun içerisinde Türlü taktikler de yapabileceğiz.
Candle Knight’da elbette yalnızca Biricik bir silah üzerinde ustalaşmayacak farklı farklı silah çeşitleri de oyun içerisinde yer alacak ve bunları düşmanlara karşı kullanabileceğiz. Natürel ki her bir silah üzerinde ustalaşmak için oyunda birazcık vakit geçirmemiz gerekecek ve reflekslerimizi Daimi olarak Canlı tutmamız lazım. Oyunda kendimizi Daimi olarak bir şeylerle savaşırken bulabilecek ve bu çaba hissiyatını oyunda hissedebileceğiz.
31 Mayıs tarihinde çıkış yapacak olan bir platform aksiyon macera oyununun şu anda Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün bir bildirim alabilirsiniz. Bu şekil oyunlardan hoşlanıyorsanız ve karanlık bir atmosferi deneyimlemek istiyorsanız bu oyuna bir Talih verebilir ve bir göz atabilirsiniz.
Aksiyon platform cinsini bizlere yansıtan bu oyunda birçok ögenin harmanlandığını görebilecek ve daha Fazla bulmaca ögelerinin bizlere sunulduğunu deneyimleyebileceksiniz. Daimi olarak kendinizi bir şeylerle gayret ediyorken bulmak ve bulmacaları çözmek için bu Müstakil üretime geçiş yapabilirsiniz.
– Space Mechanic Simulator (31 Mayıs: uzay, simülasyon, inşa etme)
Atomic Jelly, Tomas Jelonek Studio tarafından geliştirilen ve Atomic Jelly, PlayWay S.A. tarafından yayınlanacak olan uzay, simülasyon, inşa etme oyunu Space Mechanic Simulator, 31 Mayıs tarihinde oyuncuların karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Uzay temalı bu Tamir etme simülasyon oyunu içerisinde kendimizi dünyanın dışarısında bulabilecek, Uzay atmosferini deneyimleyebilecek ve o Uzay hissiyatını bu oyunda görebileceğiz. Oyun içerisinde farklı farklı atmosferler ve yapılar bizleri bekliyor olacak. Bu Bina ile birlikte hem Türlü görüntülere göz atabilecek hem de bizlere verilen misyonları yerine getirmeye başlayacağız.
Uzay istasyonları ortasında gidip gelebileceğimiz ve Çeşitli araçları ve mekanikleri Tamir edebileceğimiz bu üretim içerisinde elbette bir mühendis olarak bulunacağız. Bu kapsamda Türlü kesimleri değiştirebilecek, birçok parçayı onarabilecek ve farklı kesimlerle birlikte bu tamirat işlerini ve mühendislik işlerini yapabileceğiz. Oyun içerisinde Tekrar gök cisimleri ve Uzay atmosferi bizlere sunulacak ve bu doğrultuda kendimizi uzayın derinliklerinde bulabileceğiz. Münasebetiyle oyun içerisinde bizlere tam bir Uzay atmosferi aktarılacak ve bu uzaya atmosferiyle birlikte kendi mühendislik işlerimizi yapmaya koyulacağız.
Oyun içerisinde birinci Şahıs bir kamera nazar açısı yer alacak ve bu kamera nazar açısı ile birlikte oyunda ilerleyebilecek ve Çeşitli misyonları yapabileceğiz. Kendimizi gerçek bir astronot üzere hissedebileceğimiz bu oyun içerisinde bir mühendislik rolünü üstlenebilecek ve bu karakteri hissedebileceğiz. Oyun içerisinde Tekrar farklı araçları kullanabilecek, bu araçların içerisine geçiş yapabilecek ve onları uzaktan Denetim edebileceğiz .Çeşitli araçlarla birlikte ilerleyebileceğimiz ve Türlü kesimleri Tamir edebileceğimiz üzere imal içerisinde hem gezicimizle birlikte yola koyulacak ve öbür yandan ise Uzay atmosferini sonuna kadar hissedebileceğiz.
Oyunun isminden da anlaşılacağı üzere bizim Temel gayemiz burada bir mühendisiolarak bulunmak. Bir mühendis olarak atılabileceğimiz bu simülasyon oyunu içerisinde etraftan Türlü modüller bulabilecek, bu kesimleri toplayabilecek ve kesimleri gerçek yerine yerleştirmeye çalışacağız. Oyunda Yine Çeşitli misyonlar bizlere sunulacak ve her misyon esnasında aslında bir parçayı bulmaya çalışacağız. Oyunda bu modülleri buldukça yeni bölgelere gerçek adım atabilecek ve bu modülleri gerçek yerlere takarak da Türlü Tamir işlerini halledebileceğiz. bir yandan kimi kesimleri Tamir edebileceğimiz ve öbür yandan güçlü vazifelere adım atabileceğimiz bu simülasyon oyunu içerisinde Daimi olarak kendimizi bir yere hakikat giderken bulabilecek ve etrafı bu kapsamda keşfedebileceğiz.
Uzay atmosferinin bizlere aktarıldığı bu üretim içerisinde bir de kendimize ilişkin gezici aracımız bulunacak. Bu aracımızı Denetim edebilecek ve farklı bölgelere hakikat süratli bir halde ilerlemek için kullanabileceğiz. Bu araçla birlikte elbette daha süratli bir halde ilerleyebilecek ve uzayın derinliklerine hakikat geçiş yapabileceğiz. Oyunda öteki yandan Çeşitli görüntülere göz atabilecek ve bu görüntüleri deneyimleyebileceğiz. Oyunda Natürel ki gündüz ve gece geçişleri bulunacak. Oyunu hem karanlık atmosferde hem de ışıkla birlikte deneyimleyebilecek ve Çeşitli misyonları yerine getirmeye çalışacağız.
Oyun içerisinde farklı farklı misyonlar bizlere sunulacak. Bu vazifelerle birlikte Uzay gemisinin, uydunun yahut gezici aracın modüllerini onarmakla mükellef olacağız. Oyun içerisinde Daimi olarak hasarlı kesimler bulunacak ve bu hasarlı modülleri aramak büsbütün bizim işimiz olacak. Esasen bir mühendis olarak burada yer alacağız ve Daimi olarak Tamir işleriyle birlikte bu misyonları yerine getirmeye çalışacağız. Oyunda arızalanan bu kesimleri onarabilecek, modülleri değiştirebilecek ve etraftan bulduğumuz kesimleri bozuk kesimlerle birlikte değiş tokuş yapabileceğiz. Münasebetiyle oyun içerisinde Fazla ayrıntılı Tamir ögeleri bizleri bekliyor olacak.
Space Mechanic Simulator içerisinde Daimi olarak bir şeyleri Tamir edecek ve tamiratları yanlışsız bir formda yapmamız gerekecek. Yine oyunda ayrıntılı bir Tamir simülasyon mekaniği bizlere aktarılacak. Bu mekanikler ortasında kabloları sıyırmak, kabloları teker teker ayırmak, farklı modülleri sökmek, vidaları gevşetmek yahut sıkmak ve daha fazlası yer alacak. Hasebiyle oyun içerisinde bizlere ayrıntılı ve İlgi alımlı bir Tamir mekaniği aktarılacak diyebiliriz.
Oyunda Tekrar Çeşitli kesimleri bizlere sunulan mağaza sistemiyle birlikte alabilecek ve o kesimleri eskisi ile birlikte değiştirebileceğiz. Yeni modülleri elde etmek epey Ehemmiyet arz edecek. Hasebiyle bozuk kesimleri ve artık fonksiyonunu yitirmiş kesimleri bu sayede değiştirebilecek ve misyonumuzu yerine getirmeye çalışacağız. Oyunda farklı farklı modüllerle birlikte etkileşime geçebilecek ve oyunda Fazla ayrıntılı bir Tamir mekanik sistemi yer alacak. Hasebiyle oyun içerisinde biraz ustalaşmak gerekecek. Ustalaşmak için de oyunda birazcık vakit geçirmek, oyunun temellerini öğrenmek ve oyunda bir ölçü ilerlemek lazım.
Oyunda her bir kesime farklı biçimlerde dokunabilecek, kabloları ayırabilecek ve kabloları bir yerden Öbür bir yere yanlışsız takabileceğiz. Oyunda Yine vidaları sökebilecek, bu vidaları değiştirebilecek ve paslanmış ve fonksiyonunu yitirmiş kesimleri değiştirebileceğiz. Oyunda bir yandan bizlere sunan Türlü misyonları yaparken öteki yandan ise etrafı keşfedebilecek, bizlere sunulan görünümlere göz atabilecek ve karanlık bir atmosfere yanlışsız geçiş yapabileceğiz. Oyunda farklı istasyonlar bulunacak ve bu istasyonlar ortasında dolanabileceğiz. Hasebiyle oyun içerisinde farklı istasyonlar yer alacak ve bu istasyonların her biri içerisinde kendine ilişkin vazifeler bulunacak. Bu misyonları yerine getirmek de büsbütün bizim işimiz olacak.
Bir mühendis olarak atıldığımız bu simülasyon oyunu içerisinde üç farklı Uzay istasyonu yer alacak. Bu Uzay istasyonlarının her birinin kendine ilişkin yapısı ve gereklilikleri bulunacak. Münasebetiyle bu Uzay istasyonlarına gidip gelebilecek ve buradaki vazifeleri yerine getirebileceğiz. Oyun içerisinde öteki taraftan Türlü gezici misyonları bulunacak. Bu gezici misyonlarla farklı modülleri bulmaya çalışacak ve aracımızla birlikte bu kesimlere gerçek yol almaya başlayacağız. Hem mars yüzeyinin hem dünyanın hem de ay atmosferinin yer aldığı ve bizlere sunduğu bu imal içerisinde farklı farklı oyun içi dinamikler de bizlere aktarılacak.
Oyunda Daimi olarak kendimizi bir şeyler Tamir etmekte bulabilecek ve Uzay mağazası içerisinde istediğimiz parçayı alabilecek ve kendi faydamıza olan bu modülleri kullanabileceğiz. Oyunda Natürel ki bu kesimleri değiştirmek, kesimleri onarmak ve eskisini yenisiyle birlikte değiş tokuş yapmak epeyce Ehemmiyet arz edecek. Hasebiyle vazifeleri yerine getirmek ve bu aygıtların yanlışsız bir halde çalışmasını sağlamak için elimizden geleni yapmaya çalışacağız.
Bir mühendis olarak yer aldığımız bu simülasyon oyunu 31 Mayıs tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Oyun ayrıntılı simülasyon Tamir mekaniklerini bizlere aktarıyor ve siz de bu şekil oyunlardan hoşlanıyorsanız bu oyuna bir göz atabilir ve bir Talih verebilirsiniz.
Bu simülasyon oyununun Türkçe lisan dayanağı de mevcut. Hasebiyle oyunu Türkçe bir formda oynayabilir ve kolay ve süratli bir formda oyunu Temel mekaniklerini öğrenebilirsiniz. Oyunun şu anda Ayrıyeten Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize de ekleyebilirsiniz ve ayrıyeten çıkış yaptığı gün mail adresinnize bir bildirim alabilirsiniz.
Bu simülasyon oyununun Türkçe lisan dayanağı de mevcut. Hasebiyle oyunu Türkçe bir formda oynayabilir ve kolay ve süratli bir formda oyunu Temel mekaniklerini öğrenebilirsiniz. Oyunun şu anda Ayrıyeten Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize de ekleyebilirsiniz ve ayrıyeten çıkış yaptığı gün mail adresinnize bir bildirim alabilirsiniz.
Yorum Yok