Tom Clancy’s Splinter Cell, Prince of Persia, Assassin’s Creed ve daha ziyadesiyle tanınan oyun geliştiricisi ve yayıncısı Ubisoft, geçtiğimiz süreçte Splinter Cell’in 20. Yıl dönümünü kutladı. Yıl dönümünü kutlamak için bir görüntü yayınlandı ve burada remake sürüm hakkında birçok konsept çizim paylaşıldı. Şimdi erken geliştirme etabında olan bu sürüm için ekstra yeni bilgiler de hayranlara sunuldu.
Splinter Cell remake’i rastgele bir düşmanı öldürmeden bitirebileceğiz
Yaratıcı yönetmen Chris Auty, Tom Clancy’s Splinter Cell’in remake sürümü hakkında Türlü detaylar paylaştı. Bu kapsamda tüm oyunu rastgele bir düşmanı öldürmeden oynanabilir olmasını sağlamak istediğinden bahsetti.
Auty ek olarak şunları söyledi: “Splinter Cell saklılık temelli bir oyun. Gizlenme konusunda üst seviye bir Amel çıkarmamız gerek. Burada oyuncuların gizlenme konusunda ehil olma hissini hissetmeleri lazım. Biz de Remake ile bunu bir adım daha taşımak istiyoruz. Tüm oyunu baştan sona kadar Biricik bir öldürme yapmadan oynanabilir durumda sizlere sunma niyetindeyiz.”
Öte yandan Auty, remake sürümde oyunculara daha Çok fırsat verileceğini, özgününe nazaran daha sert bir kurallar silsilesinin olmayacağını ve kimi durumlarda oyuncuların elinden tutulacağını belirtti.
Yorum Yok