HeroCraft PC tarafından geliştirilen ve tıpkı grup tarafından yayınlanacak olan strateji, Dizi tabanlı, taktik oyunu Revival: Recolonization, 28 Haziran tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Sıra tabanlı taktik ögelerin yer aldığı bu üretim içerisinde geniş bir haritaya atılacak, bu harita içerisinde kendimize ilişkin bir uygarlık kuracak ve bu inşa ettiğimiz medeniyetle birlikte hem kendimizi müdafaaya alacak hem de buraları yaşanabilir kılmaya başlayacağız. Oyunda kıyamet sonrası bir dünyada bulunacak bu dünya içerisinde Çeşitli işgal senaryoları gerçekleşecek ve bu felaketten sonra hayatta kalanlarla birlikte kendimize ilişkin bir uygarlık kurabilecek ve bu medeniyeti geliştirerek de bu dünyayı tekrardan yaşanabilir kılacağız.
Derin strateji ögelerini bünyesinde barındıran bu üretim içerisinde farklı farklı yapılar inşa ediyor ve bu yapılarla birlikte kendimize ilişkin Türlü yararlar sağlayabiliyoruz. Her bir yapının oyun içerisinde farklı avantajları bulunuyor ve her bir yapıyla Biricik tek ilgilenebiliyor ve onları yükseltebiliyoruz. Oyun içerisinde belli bir alanımız oluyor ve bu Meydan içerisinde kendi kentimizi ve medeniyetimizi inşa etmeye çalışıyor ve inşa ettiğimiz bu yapılarla birlikte de daha geniş bir etrafa yayılabiliyoruz. Her bir yapıyla Biricik tek ilgilenebileceğimiz ve yükseltebileceğimiz bu üretimde kıyamet sonrası bir ortamdan kurtulanlarla birlikte ilerleyebilecek, onlarla Çeşitli Dizi tabanlık taktik savaşlarında karşılaşabilecek ve bu kapsamda hayatta kalmaya çalışacağız.
Oyunda kendi kentimizi savunmak için Türlü savunma yapıları da yer alacak. Bu yapılarla birlikte kendi kentimizin makul noktalarını daha sağlam bir biçimde savunacağız ve dışarıdan gelen tehlikelere bu savunma yapılarıyla birlikte ortadan kaldırabileceğiz. Oyunda değişen şartlar bulunacak ve bu değişen şartları ayak koydurmak için biz de Ahenk sağlamamız gerekecek. Oyunda belli periyotlarda Türlü global felaketler ortaya çıkacak, bu felaketlere karşı da kendimizi / kentimizi her daim Amade tutmamız lazım. Hasebiyle oyun içerisinde öncelikle kendi savunmamızı ön plana atacak ve bu kapsamda Çeşitli yapılar inşa etmeye çalışacağız.
Geliştirici grubun belirttiğine nazaran oyun tekrar oynanabilirlik açısından üst seviye bir yapının bizlere aktaracak. Yani oyun içerisinde bir Defa girmeyecek ve tekrar tekrar oynama isteğiyle birlikte bu oyunu deneyimleyebilecek ve oynayabileceğiz. Hasebiyle geliştirici grup oyun tekrar tekrar oynanabilsin diye Fazla Çok içeriği ve özelliği bizlere aktarmayı hedefliyor.
Elbette bu biçim oyunları tekrar tekrar oynamak, farklı strateji ve taktik ögelerini oyuna iç etmek bize oyuncuların sevdiği özelliklerden bir tanesi. Yani oyun içerisinde birinci etapta toy bir formda kentimizi inşa edebilir ve geliştirilebilir daha sonra bu elde ettiğimiz deneyimlerle ve bilgilerle birlikte bir sonraki oyunda daha süratli ve daha kuvvetli bir halde kalkınabilir ve böylelikle oyun içerisinde daha Çok ilerleme katedebiliriz. Münasebetiyle oyun içerisinde Daimi olarak yeni taktikler deneyebilir ve bu taktiklerle birlikte kendimizi oyuna kaptırabiliriz.
Oyunda Çeşitli yasaklar koyabileceğiz
Sürekli olarak yeni şeyleri deneyimleyebileceğimiz ve oyuna aktarabileceğimiz bu imal içerisinde her bir oyuncu farklı bir tecrübe elde edebilecek ve bu oyunda farklı bir Deneme sahibi olacak. Hasebiyle oyun içerisinde her bir oyuncu farklı formlarda bir istikamete hakikat yönelebilecek ve bu kapsamda kendi gelişimini kendisi belirleyecek. Oyunda Fazla Çeşitli strateji ögeleri ve Yönetim ögeleri bulunacak. Bu ögelerle birlikte buralarda kendimize ilişkin kurallar koyabileceğiz. Oyun içerisinde kurabileceğimiz Çeşitli kurallar ve yasaklar bulunacak. Bu yasakların kullanımı büsbütün bize ilişkin olacak ve istediğimiz halde bu yasakları koyabilecek ve kurtulanların da bu yasaklara uymasını sağlayabileceğiz.
Yasak düzeneğinin yer aldığı bu imal içerisinde farklı silah cinslerine Türlü yasaklar getirebilecek ve öbür ögelerin kullanımı da bu formda yasaklayabileceğiz. Münasebetiyle oyun içerisinde bu mekanik aslında farklı bir formda karşımıza çıkacak ve bu da öne çıkan özelliklerden bir tanesi diyebilirim.
Oyun içerisinde kıyamet sonrası bir tema benimsenecek ve büsbütün kurak bir dünyaya adımımızı atacağız. Buraları tekrardan yaşanabilir kılmak için elimizdeki bütün imkanları kullanabilecek ve etrafı yeşillendirmeye koyulacağız. Gelişmiş Yönetim sistemleri ile birlikte karşımıza çıkacak olan bu üretim içerisinde farklı farklı mevsim geçişleri de bulunacak ve bu mevsim geçişleri ile birlikte de kendimizi Çeşitli zorluklara adapte etmeye koyulacağız. Bir yandan kendi medeniyetimizi inşa ederken diğer yandan ise canlı bir dünyaya adım atabilecek ve bu kapsamda şiddetli bir macera ve strateji tecrübesi bizleri bekliyor olacak.
Çağ atlama mekaniği yer alıyor
Oyunda kendi bölgemizi genişletirken ve yükseltirken öncelikle Yalın yapılardan başlayacak ve bu Yalın yapıları daha sonra elde ettiğimiz teknolojilerle birlikte geliştirebilecek ve bu sayede tıp atlayabileceğiz. çağ atlama mekaniğinin ve sisteminin yer aldığı bu imal içerisinde her bir gelişimle birlikte binaların modellemeleri değişkenlik gösterecek ve elde ettiğimiz bu yapıların özellikleri daha da artış gösterecek. Münasebetiyle oyun içerisinde tıp atlamak ve yeni teknolojiler elde etmek Fazla Ehemmiyet arz edecek. Bu teknolojilerle birlikte hayatta kalma bahtımız daha da artış gösterecek.
Revival: Recolonization içerisinde geniş bir haritada bulunacak ve bu haritada farklı farklı Hasım cinsleri bulunacak ve Hasım çeşitlerinin her birini kendine ilişkin orduları ve yapısı bulunacak. Bunları alt etmek için de kıyamet sonrası bir tehlikeden sağ kurtulanlar devreye girecek ve bu Hasım çeşitlerini alt etmeye çalışacak ve bunlarla birlikte Dizi tabanlı taktik savaşlarına geçiş yapabileceğiz. Oyunda farklı teknolojilerle birlikte kendi karakterlerimizi ve takımımızı kurabilecek ve bu kapsamda farklı taktik ögeleriyle birlikte de düşmanları ortadan kaldırabileceğiz.
Oyun içerisinde toplamda 4 farklı cins bulunacak ve bu çağlarla birlikte kendi teknolojimizi yükseltebilecek ve yeni teknolojilerle birlikte daha yeterli bir pozisyona gelebileceğiz. Oyunda her bir yapıyı istediğimiz yere yerleştirebilecek ve bu kapsamda istediğimiz halde kendi ordumuz yönetebilecek ve ordumuzu düşmanların üzerine salabileceğiz. Oyunda farklı farklı binalarla birlikte askeri yapılar oluşturabilecek ve bu askeri yapılarla birlikte de kendimize ilişkin Aka bir ordu kurabileceğiniz. Ordularla da harita bölgelerinde yer Meydan garip yaratıkları ortadan kaldırabilecek ve onları bu dünyadan silip atabileceğiz.
Sıra tabanlı taktik ve strateji çeşidini seven oyuncular için bu üretim 27 Haziran tarihinde biz oyun severlerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Oyunun şu anda Steam sayfası Aleni durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden Dilek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün bir bildirim alabilirsiniz.
Oyun fragmanı
Yorum Yok