Tango Gameworks tarafından geliştirilen ve bu yılın Ocak ayında Bethesda Softworks tarafından yayınlanan ritim tabanlı oyun Hi-Fi Rush için Çeşitli yorumlar yapıldı. Xbox Oyun Pazarlama reis Yardımcısı Aaron Greenberg, Hi-Fi Rush’ın “kazanması gereken parayı kazanmadığı” tarafındaki savların akabinde Twitter’da Ufak bir İzah yaptı ve hususa açıklık getirdi.
Hi-Fi Rush, Xbox için Aka bir hit oldu
Game Mess Decides podcast’inin nihayet kısmında Industry Insider’dan Jeff Grubb, Hi-Fi Rush’ın “kazanması gereken parayı kazanmadığını” söyledi. Bu telaffuz dünya çapında Çeşitli yansıların ortaya çıkmasına Sebep oldu ve bu bahse açıklık getirmek üzere Aaron Greenberg Türlü açıklamalarda bulundu.
Greenberg, Twitter üzerinden paylaştığı bir gönderide şunları söyledi: “Hi-Fi RUSH, hem bizler hem de oyuncularımız için Aka bir hit oldu. Tango Gameworks grubunun bu sürpriz oyunla birlikte atak yapması bizi hakikaten de Mesut etti.”
Bethesda’nın belirttiğine nazaran oyun 1 Mart prestijiyle iki milyon oyuncuya ulaştı. Ayrıyeten Şubat sonunda oyun direktörü John Johanas, oyunun yayınlandıktan yaklaşık bir ay sonra 10.000 Steam kullanıcı incelemesi aldığını söyledi.
Hi-Fi Rush şu anda Xbox Series ve PC için mevcut.
Hi-Fi RUSH was a break out hit for us and our players in all key measurements and expectations. We couldn’t be happier with what the team at Tango Gameworks delivered with this surprise release.
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) April 21, 2023
Yorum Yok